Payroll4 wordt geblokkeerd na een update

Started by Support, December 29, 2008, 02:52:40 PM

Previous topic - Next topic

Support

Probleem

Er verschijnt de melding dat het registratienummer niet meer geldig is en dat deze kopie van Payroll4 is geblokkeerd. Er kunnen geen salarissen meer worden verwerkt.

Oorzaak 1

Je hebt in de afgelopen maanden nog een andere kopie van het het programma geïnstalleerd. Met behulp van de Registratie Wizard heb je toen een herregistratie gedaan voor die nieuwe kopie van het programma.

Vervolgens heb je via email een nieuw registratienummer ontvangen voor de nieuwe kopie van het programma.

Je hebt een bevestiging ontvangen dat het registratienummer van deze oorspronkelijk kopie zou komen te vervallen.

Met het updaten van het programma is de oude kopie geblokkeerd en dus niet langer bruikbaar.

Oplossing

Er zijn 3 mogelijk oplossingen:

OPTIE 1: Je kan een 2e licentie aanschaffen voor de oude kopie zodat je met 2 kopieën van het programma kan blijven werken. Je betaalt dan de kosten voor een extra licentie.

Selecteer op het registratie-formulier van de Registratie Wizard de gewenste betaalmethode.

OPTIE 2: Verzoek om uw herregistratie van de nieuwe kopie ongedaan te maken en om deze oude kopie weer te unlocken. We brengen hiervoor administratiekosten in rekening en de nieuwe kopie wordt geblokkeerd.

Selecteer op het registratie-formulier van de Registratie Wizard de betaalmethode "Anders" en geef een toelichting op uw verzoek.

1. Start Payroll4"
2. Klik op "Registreer nu"
3. Klik op "Ik accepteer"
4. Klik op "Volgende"
5. Vul je gegevens in en klik op "Volgende"
6. Klik op "Klik hier om via het Internet te registreren"
7. Selecteer op de website de betaalmethode "Overig"
8. Geef een toelichting, bijvoorbeeld: "Ik verzoek de registratie van de nieuwe kopie van Payroll4 ongedaan te maken en om deze oude kopie te unlocken."
10. Klik op "Versturen".


OPTIE 3: Blijf alleen met de nieuwe kopie werken. De oude kopie blijft geblokkeerd en er zijn geen kosten.

Dit zijn alle opties die er zijn. Maak een keuze. Een verzoek om "herregistratie" is geen optie. Telefonische correspondentie is geen optie.

Gerelateerde topics

http://www.itman-nv.com/7
http://www.itman-nv.com/15
http://www.itman-nv.com/26

Oorzaak 2

Je hebt een openstaande factuur die nog niet is betaald.

Oplossing

Betaal de openstaande factuur en neem daarna contact met ons op.