Hoe stel ik een vraag aan support

• 0 Replies
  • 6933 Views
*

Support

• Administrator
  • Full Member
  • 175
Hoe stel ik een vraag aan support
« on: January 13, 2013, 02:10:43 PM »
Probleem

Je wil via email een vraag stellen aan de support-afdeling.

Oorzaak

1) Je begrijpt iets niet.
2) Je krijgt een foutmelding.
3) Je hebt een bijzondere situatie en weet niet precies hoe je dat kan oplossen met de software.

Oplossing

De support-afdeling geeft gratis support voor alle door ITMAN gemaakte programma's. Onze tijd is net zoveel waard als dat van jou.  Wij hebben geen inzage in je database en we kunnen je gedachten niet lezen. Stel je vraag duidelijk, volledig en beleefd.

Begrijp je iets niet?

• Kijk of de handleiding informatie heeft over het onderwerp.
  • Kijk of dit forum informatie heeft over het onderwerp.
  • Leest de aanwijzingen in het programma nauwkeurig.
  • Lees de aanwijzingen in de Wizards en informatieve popup windows nauwkeurig.
  • Vertel precies wat je niet begrijpt. Waarom had je iets anders verwacht. Vermeld het programma-onderdeel. Welke aanwijzing is niet duidelijk. Vermeld de naam van het rapport. Enz.

Krijg je een foutmelding?

• Kijk of dit forum informatie heeft over deze foutmelding.
  • Vertel precies welke stappen je moet doen om de foutmelding te krijgen. Bijvoorbeeld: Ik start het programma. Ik klikt op "Werknemers & Loonadministratie". Ik selecteer de maand "December". Enz.
  • Vertel precies welke foutmelding je krijgt.
  • Maak eventueel een screenshot en stuur die mee.
  • Vertel waardoor de fout kan zijn ontstaan. Bijvoorbeeld: Stroomstoring geweest, veranderingen die zijn aangebracht aan de computer of server. Enz.

Heb je een bijzondere situatie en weet niet precies hoe je dat kan oplossen met de software?

• Kijk of dit forum informatie heeft over het onderwerp.
  • Vertel niet HOE je iets wil bereiken, maar WAT je wil bereiken.
  • Geef concrete voorbeelden met echte bedragen.

« Last Edit: January 08, 2019, 05:10:09 AM by Support »