Met de e-mailmodule in Payroll4 kan je heel eenvoudig rapporten e-mailen. Met 1 klik stuur je elke werknemer zijn eigen salarisslip, of e-mail de maandelijkse journaal naar de boekhouder. Het versturen van een rapport via email is net zo eenvoudig als het printen van een rapport, maar dan zonder de verspilling van papier en tijd.
Voordat je e-mails kan versturen moet je de eerste keer de e-mailmodule instellen.
Payroll4 is volop in ontwikkeling. We controleren continu de wet- en regelgeving voor 100% correctie loonberekeningen.